Ξεκινώντας να φτιάχνεις την επιχείρηση σου είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις σε ποιο κομμάτι της αγοράς απευθύνεται η επιχείρηση σου. Εάν η επιχείρηση σας είναι γενικού περιεχομένου τότε οι άνθρωποι δεν θα γνωρίζουν σε ποιόν τομέα είστε πραγματικά καλοί. Οι πελάτες θέλουν να αγοράζουν από κάποιον που πραγματικά καλύπτει μια συγκεκριμένη αγορά και ακόμη περισσότερο τις ανάγκες τους.

1

Αφήστε τα πάθη σας να σας καθοδηγήσουν.

Μόλις ξέρετε με τι είστε παθιασμένοι, σκεφτείτε πώς μπορείτε να μετατρέψετε το πάθος σας σε επιχείρηση. Είναι μια υπηρεσία που μπορείτε να παρέχετε; Είναι ένα προϊόν που μπορείτε να δημιουργήσετε; Πιθανότατα θα θελήσετε επίσης να σκεφτείτε πώς θα μπορούσε να κλιμακωθεί η επιχείρηση. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για υπηρεσία, μπορείτε να εκπαιδεύσετε άλλους για να συνεργαστούν μαζί σας; Εάν είναι ένα προϊόν, ίσως θελήσετε να αναζητήσετε έναν συνεργάτη που έχει εμπειρία στον τομέα της μεταποίησης;

Το καλύτερο πράγμα στην επιχειρηματικότητα όταν είστε παθιασμένοι με κάτι είναι ότι η “εργασία” δεν μοιάζει με την έννοια όπως την ξέρουμε ως τώρα διότι ασχολείστε με κάτι που αγαπάτε και αυτό από μόνο του σας κάνει να εργαστείτε πιο πολλές ώρες και να επενδύσετε πλήρως στην ιδέα σας.

2

Κάνετε την έρευνα σας

Μόλις βρείτε τη θέση σας στην αγορά, ήρθε η ώρα να διερευνήσετε το ανταγωνιστικό τοπίο. Πόσο μεγάλη είναι η συνολική συγκεκριμένη (niche) αγορά σας; Πόσους άμεσους και έμμεσους ανταγωνιστές θα έχετε; Εάν ένας πιθανός πελάτης έχει ήδη έναν συνεργάτη για την υπηρεσία που θα παρέχετε, πόσο θα κοστίσει να αλλάξει; και για ποιον λόγο να προτιμήσει να συνεργαστεί μαζί σας;

Σχεδιάστε τη επιχειρηματική σας στρατηγική σύμφωνα με τα ευρήματά σας και δημιουργήστε μια ισχυρή βάση για την επιτυχία.

“Οι πελάτες χρειάζονται εταιρείες που μπορούν να καταλάβουν και να προβλέψουν τι θέλουν. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να βρείτε την θέση σας στην αγορά.”

3

Ξεχωρίστε από το πλήθος

Καθώς υλοποιείτε την ιδέα σας, σκεφτείτε πώς θα τοποθετήσετε τον εαυτό σας στην συγκεκριμένη αγορά; Πώς η ιδέα σας είναι διαφορετική από οτιδήποτε υπάρχει στην αγορά; Το προϊόν ή η υπηρεσία σας καλύπτουν μια μη ικανοποιημένη ανάγκη στην αγορά; Μήπως η επιχείρηση σας μπορεί να προσφέρει μια λύση σε κάποιο από τα προβλήματα που μπορεί να έχει η αγορά;

Αποφύγετε την παγίδα του να δημιουργήσετε κάτι που είναι πολύ παρόμοιο με μια ήδη επιτυχημένη εταιρεία. Μπορεί να ακούγεται σαν μια καλή ιδέα επειδή βλέπετε την επιτυχία τους. Η παγίδα είναι ότι ήδη πιθανότατα πληρούσαν μια ανεκπλήρωτη ανάγκη και ότι η ανάγκη είναι τώρα ικανοποιημένη, έτσι θα πρέπει να βρούμε μια άλλη ανάγκη η έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης στο πρόβλημα. Είναι επίσης καλή ιδέα να λαμβάνετε σχόλια από φίλους και συναδέλφους.

Ρωτήστε αν θα ενδιαφέρονταν για την ιδέα σας αν δεν σας γνώριζαν ήδη. Γιατί θα ενδιαφέρονταν για την ιδέα σας; ή γιατί όχι? Εάν διαπιστώνετε με συνέπεια ότι η ιδέα σας δεν βρίσκει την κατάλληλη ανταπόκριση στους ανθρώπους με τον τρόπο που θα έπρεπε, ίσως χρειαστεί να αλλάξετε η τροποποιήσετε την ιδέα σας.

4

Μη φοβηθείτε την αλλαγή σχεδίων

Δώστε στον εαυτό σας κάποιο χρόνο για να σημειώσετε πρόοδο και να θέσετε ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα για να μετρήσετε την ανάπτυξη της προσφοράς σας. Η επιτυχία δεν θα συμβεί απο την μια στιγμή στην άλλη, αλλά είναι σημαντικό να δείτε τα πράγματα να κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Στην περίπτωση που τα πράγματα δεν κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση, ίσως θελήσετε να επανεξετάσετε την υπηρεσία, το προϊόν ή τη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε.

Κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο ξεκίνησαν να κάνουν κάτι άλλο εξ ολοκλήρου εντελώς, μερικά παραδείγματα είναι: η Nintendo που αρχικά πούλαγε κάρτες παιχνιδιών! η Colgate αρχικά πουλούσε σαπούνια και κεριά! η Avon ξεκίνησε ως μια επιχείρηση πώλησης βιβλίων απο πόρτα σε πόρτα! και άλλες πολλές εταιρείες ιδίου μεγέθους η μικρότερες αναγκάστηκαν να αλλάξουν τον ολοκληρωτικό τους σχεδιασμό και να κάνουν κάτι νέο απο την αρχή, οπότε αν η ιδέα σας δεν λειτουργεί, μπορεί να είναι καιρός να αναθεωρήσετε η να αλλάξετε τα σχέδια σας.

Προσφορά για επαγγελματική εξαγωγική ιστοσελίδα – 450€

Γιατί να μας επιλέξετε;

Έχουμε εμπειρία, γνωρίζουμε τον χώρο και είμαστε επαγγελματίες. Επαγγελματικές συστάσεις (Εγχώριας αγοράς – Παγκόσμιας αγοράς) είναι στην διάθεση σας.

Υπηρεσίες που προσφέρουμε

Κατασκευή Επαγγελματικής Ιστοσελίδας σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Φιλοξενία Ιστοσελίδων σε πολλαπλές επιλογές: Αμερική – Αγγλία – Τουρκία – Ινδία – Κίνα.
Καταχώρηση ονομασίας ιστοσελίδας (domain name)
Πιστοποιητικά ασφαλείας για ηλεκτρονικό εμπόριο (SSL)
Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας (Branding)
Δημιουργία & διαχείριση διαφημίσεων στο ίντερνετ

Βοήθησε στην Διάδοση

Δημοσιεύσε το στο blog σου η μοιράσου το με τους φίλους σου.